Lov, dag 4

PUBLICERAT DEN: 2009-02-22 KLOCKAN: 22:15:34
06.30 gick jag in och lade mig hos mina grabbar. 07.15 skulle klockan ringa men vi sov vidare. Vi var trötta alla tre. Hmm...
skulle vi komma iväg till Ullared så var det bara att kliva upp. Vilken tur att jag packat det mesta kvällen innan!
In med all packning i bilen... 09.30 stod klockan på när vi rullade iväg...
Resan gick över förväntan. Visst gnällde han lite Sigge men vem tycker inte att det är jobbigt att åka bil?
Långt dessutom...
Jag körde till Värnamo. Där stannade vi o åt lunch på MAX! Sigge var helnöjd och "hejade" på alla där inne!
Strax innan 14 parkerade vi bilen precis utanför Gekås... De var ju inget folk... Hur skönt som helst.
Hela dagen gick sedan åt där och Sigge hängde med och tyckte att det var toppen!
Fast allra bäst var det att komma till rummet som vi hyrt som låg precis brevid pizzerian bara ett par hundra meter från entrén!
Där fick han busa förfullt i sängarna medan vi låg och kollade på Antikrundan från Vimmerby!
Tyvärr kände jag ingen som var med...

Några tusenlappar fattigare somnade vi gott alla tre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0