Pepparkakshus

PUBLICERAT DEN: 2009-12-17 KLOCKAN: 21:09:52
Oj, här inne har man inte varit på hur länge som helst.
Inte på datorn alls faktiskt.
Och orsaken är TELE2 och störningar...
I flera dagar, 5 faktiskt, var vi utan både telefon och dator.
Vad sjukt det är... man är ju så jäkla beroende av både dator och telefon
så förbannad har jag varit! haha.

Ja men vad har hänt under denna vecka då?

Jo, Sigge och jag har bakat pepparkakshus.
Så här fint blev det...


Hmm... jag har aldrig påstått att jag är konstnärlig!!!!! haha.
Men lite fint blev det väl?



Och så här nöjd (och chokladig) var Sigge när han ätit upp resten av mina
Non Stop. Vilken tur att jag inte är så förtjust i dem då!
Men lite trist att det fattas så många på huset!
1 på huset, 1 i Sigges mage, 1 på huset, 1 i Sigges...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0