Önskan uppfylld! =)

PUBLICERAT DEN: 2009-12-06 KLOCKAN: 20:37:44
Fredagkväll, jag stängde på förskolan. Var kvar när alla andra hade gått för dagen och börjat fira helg för länge sedan! Shit så mörkt det var när jag gick...
Kom hem och pustade ut en liten stund och sedan gick vi ner till MC Donald´s. Sigge skulle få sitt allra första "Happy Meal". Vi beställde och så sa jag till Andreas att han kunde gå och ta en plats med Sigge. Jag skulle ta all mat och komma lite efter... Så kom jag fram till bordet han hade tagit.
Där satt moster Andrea, Aylin, morfar och mormor.
JAG FATTADE INGENTING!
Vi hade ju bestämt att de skulle komma på lördagen. Hade de spenderat fredagen i Kalmar och var på väg hem? Utan att ha träffat mig? Hmm... Nä, då hade de precis kommit och skulle bara fika lite med oss och sedan stanna över!
Kul! =) Men jag fattade fortfarande ingenting. Var det något jag hade missat?
Nä, de skulle bara överraska...
Kul!
Efter maten gick vi hem till oss... Drack kaffe, pratade och väntade på att IDOL skulle börja...
"Skulle inte du duscha" sa Andreas
Då blev jag lite misstänksam då han frågade för typ 3dje gången!

Tillslut kom han fram med en popcorn och drickameny från SFbio! Jag fattade ändå inget! Trodde att jag skulle berätta att våra biobiljetter går ut i Januari. Känner ni för att sitta barnvakt så att vi kan gå innan de går ut?
Men så sa han att du kan få användning av dem ikväll och tillslut gick det upp ett ljus för lilla mig!
Vi skulle gå på bio!
En fredagkväll!
Men tänk om jag somnar på bion?!
Jag har ju ändå jobbat hela veckan!
Men det gjorde jag inte...

Jag fick äntligen se min NEW MOON!!!!!!!

                       

Och tillsammans med alla tonårstjejer drömma mig bort i denna romantiska saga! ;)
I love it!

Tack snälla mamma, pappa, Andrea och Aylin att ni ställde upp och var barnvakt. Sigge älskar ju när ni är här på besök. Bryr sig inte alls om mamma och pappa då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0