Vems blogg läser du?

PUBLICERAT DEN: 2009-08-11 KLOCKAN: 22:27:29
Jag fick en fråga om bloggar...

Vilka bloggar läser du?
Hmm...
Ska jag vara riktig ärlig???
Svaret är: Inte många alls!
Jag läser mina vänners bloggar...
Jennys 
Emmas
Cissis
+ några till...
Men jag läser dem inte varje dag... det finns ingen tid för det...
men jag läser dem åtminstone 2 gånger/vecka, just för att uppdatera mig lite om deras liv...

Men kändisars bloggar då?
Ärligt talat NEJ!!! Jag läser inte några kändisbloggar, det finns inget intresse för det...
Och förresten så finns inte tiden om intresset finns...

Jag ljuger lite...
Jag läser nämligen fotbollsfruns blogg...
Men det är mest för att hon skriver så himla roligt...

På tal om fotboll och KFF (lite långsökt kanske...)
Jag drömde om Rydström i natt...
Jag ramlade i vår lägenhet...
Fick en jättelång spik i knät (fan jag drömmer om hammare o spikar o golvläggning nu för tiden...Gaa...)
Jag hamnade på sjukan...
Doktorn sa att jag aldrig mer skulle kunna gå... *snyft*
Men så dök Henrik Rydström upp och sa att han kunde bli min personliga tränare...
Han skulle få mig att gå igen...
Tack, tack, tack snälla du...

(antar att jag drömde om Rydström då jag såg honom på sporten igår...)

Haha haha!

Så, vilka bloggar läser du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0