Plast och galna tanter...

PUBLICERAT DEN: 2009-08-18 KLOCKAN: 16:50:37
Nu är jag äntligen tillbaka... med helt nya krafter...
Jaaa... eller inte! haha!
Helgen var ganska så hektisk och inte alls uppvilande på något sätt!
Men kul har jag haft, så attans roligt!!! haha!

Vi åkte i torsdags... Bodde på Ibis, båten, i centrala Göteborg och hann där med en god middag
innan läggdax...
Tjejerna ville sedan upp tidigt för att shoppa...
Jag som gärna sover lite längre fick dem dock att sova lite längre...

Promenad till femmanhuset och så shopping! Jag satt dock mest och vaktade all packning!
Spårvagn upp till Elite där vi skulle bo under helgen och så därifrån en kort promenad till Tower City
för att gå på konferens...
Och denna konferens var ett jädrans jippo...

1001 personer från hela NORDEN som alla har en sak gemensamt...
Vi gillar alla plast... ;)
Och om ni undrar varför vi var 1001 personer så var temat...
TUSEN OCH EN NATT!!!!!!!!!!!

Massor med plastsaker delades ut...
Andra saker till de som är kanon försäljare eller duktiga på annat sätt!
Till exempel en bil... den gick till Danmark... ;(
Till alla er som jag messade...
Jag fick möjligheten att dela ut en gratis väska och med det skulle den nya försäljaren tjäna pengar direkt...
Hoppas att ni inte blev livrädda av messet! Ni vet, man blir ju så till sig när man är så där "mitt i allt!!!!"
Min teamledare vill att jag startar min egen grupp nu, då detta år har gått så bra...
Jag vet inte om jag är så bra ledare men tänkte väl göra ett försök.
Det finns ju så mycket mer att få om man har en egen grupp...
Och i detta jobb vill man bara ha mer o mer o mer...

På fredagkvällen sen var det "galamiddag" 3-rätters med gott att dricka till...
Jag som inte är van vid att dricka drack väl lite för mycket...
Men vid 08.00 var jag uppe på lördagen för att äta frukost.
Någon mer än jag som ABSOLUT INTE kan missa en hotellfrukost...
Det är ju det allra bästa med att bo på hotell!        I ♥ it!!!!

På lördagkvällen var det "maskerad" och som ni vet var temat Tusen o en natt!
Så vad var vi? Jo, ormtjusare...
Andra var TUSENfotingar, fotbollsspelare (vilket jag ännu inte fattar vad det hade med saken att göra...)
Natten, sheikrar (oj, stavas det så?) osv.
Kul hade vi i vilket fall och sent kom vi i säng...

Så hur hade de haft det hemma då?
Jo, farfar o edwin hade tagit hand om Sigge på fredagen och allt hade gått bra...
Tack för all hjälp!!!
Och under helgen hade Andreas o Sigge haft det bara bra o inte alls saknat mig...

Så nu vet jag att jag kan lämna dom fler gånger framöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0