30 bast.

PUBLICERAT DEN: 2009-08-24 KLOCKAN: 22:00:16
Läste precis min kompis Cissis blogg och insåg att hon liksom jag fyller STORA siffror i år...
Stora siffror, tunga siffror, höga siffror, hmm...
Hennes är dock inte lika höga som mina!
Jag har ingen direkt åldersnoja, eller är det kanske det jag har?
Man brukar ju alltid, när man börjar prata om ålder, fundera på vad man har gjort med alla dessa år.
Har man gjort det man velat osv?
Och för min del blir svaret helt klart JA!
Jag har i stort sett gjort allt jag skulle hinna med innan 30.
RESA, UTBILDNING, BARN... Och så var det det där med giftemål...
Känner inte att jag hinner med det sista innan min födelsedag...
Jag känner heller inte att jag vill hinna med det...
Och det gör absolut ingenting!
Ska försöka hinna med det i mitt nästa liv! ;)

Vad jag skulle komma fram till var att jag önskar mig samma som Cissi
Lars Winnerbäck-boxen som kommer ut den 21 sep.
Andra saker som jag önskar är:

* taklampa från Villiage (grå)
* dammsugare Elektrolux, en snygg färg tack! =)
* SPA på Skansen
* svart ram från Wallander, plats för 3 12*12 foton

Jag vet att jag önskar ganska dyra presenter men förväntar mig ABSOLUT INTE att få allt.
Men förhoppningsvis något av dessa alternativ...
Andreas har lite koll på läget så hör med honom om ni vill ha tips o råd... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0