Plugget nästa...

PUBLICERAT DEN: 2009-08-31 KLOCKAN: 21:07:42
Idag började jag på högskolan igen.
Känns tungt men ett MÅSTE tyvärr...
Imorgon börjar Sigge på förskolan, eller inskolas i vilket fall...
Ännu jobbigare... Vilken mamma vill lämna bort sitt barn?
På dagis dessutom...
Men det är ett måste...
Jag måste få lite tid för mig och mitt...
Kanske väldigt egoistiskt tänkt men jag står för det i vilket fall...


Förresten fick jag en Tupperware demo avbokad idag...
Den skulle vara på tisdag i nästa vecka. Jag skulle försöka slå rekord då.
20000:- i försäljning under vecka 37, men nu går nog inte det med ett avhopp...
Om någon är sugen så hör av er...
Fina tackgåvor finns att få... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0