lite uppdatering...

PUBLICERAT DEN: 2009-08-11 KLOCKAN: 22:03:15
Idag har jag fått mig en välbehövlig massage! Tack snälla Åsa för den...

Idag blev oxå golvet färdigt i Sigges rum... Äntligen!!! Mycket fint blev det! =)
Nu är det "bara" tapeter och dörren och belysningen kvar...

Nu är det endast tre, FATTA TRE, veckor kvar till inskolningen för Sigge...
Jag känner mig så hemsk, vill verkligen inte... Men jag måste få lite egen tid, få börja jobba lite smått!
Jag beundrar verkligen de som kan tänka sig att vara hemma för jämnan med sina barn...
Efter snart 15 månader har jag nu fått NOG! Jag vill inte mer... Inte på heltid i vilket fall...

Nu är det bara 2 dagar kvar tills vi åker iväg på konferensen...
En hel helg utan man o barn!!!!
Götebog, here I come!!!!!!

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0