Inglourious Basterds

PUBLICERAT DEN: 2009-08-28 KLOCKAN: 15:44:05
Igår var troligtvis sista gången jag träffade min KP då det blir en hel del förändringar i dennes liv framöver... Vi hade därmed en helkväll ute igår...
Först var vi en sväng på Zorbas och käkade god mat och sen efteråt hade vi beställt biobiljetter...
Vi skulle se Inglourious Basterds med Brad Pitt och jag hade inga som helst förväntningar på denna film. Hade inte sett någon reklam om den heller (vad jag kommer ihåg)
Jag visste bara så mycket att den skulle handla om Andra Världskriget!
Andreas sa att de skalperar huvuden på folk så jag tänkte att detta kommer jag nog få ångra att jag gått med på...
Sen fick jag höra att det skulle vara en hel del humor i den...
Hmm... en film om andra världskriget där de drar roliga skämt, eller vad? Rimmar illa tycker jag...
Men ärligt talat, den var förjäkla bra!
Och Brad Pitt var super som ledare för judarna...

2,5 timme satt jag helt inne i denna film. Den passade mig väldigt bra...
SE DEN!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=5sQhTVz5IjQ

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Jenny Ph

trevlig helg på er också sandra! kram

2009-08-28 @ 18:56:20
Kommentaren skickades av: Cilla

Jag såg också den filmen i fredags! Den var skitbra. Jag hade liksom du inte några större förväntingar men 2,5 tim gick fort som tusan! Krams

2009-08-31 @ 11:21:00
URL: http://alacilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0