Länge sedan sist! *Glad Påsk!*

PUBLICERAT DEN: 2009-04-11 KLOCKAN: 12:07:05
Oj då, det var hur länge sedan som helst sen jag var här inne...
Påsken är i full gång och hittills har allt varit mycket bra. Vi åkte till mormor och morfar redan i torsdags Sigge o jag. Hur trevligt som helst!
Lika snabbt som allergin kom försvann den... Vet inte om det är regnets förtjänst eller om de pollen som finns i Kalmar inte kommit hit ännu!
Två dagar i rad har jag nu också haft sovmorgon, eller nu ljuger jag för det har jag förresten haft hela veckan... Men två dagar i rad har mormor o morfar gått upp tidigt för att ta hand om Sigge o låtit mig ha sovmorgon. Så skönt för mig och så roligt för Sigge som har fått hoppa i mormor o morfars sängar!

Igår blev det biltvätt och långpromenad. Moster Mona och moster Carina fick sig ett besök av två små busungar och deras påhittiga pappor! =)
Idag blir det påskmiddag med familjen och sedan förhoppningsvis en promenad i det fina vädret.

Glad Påsk Önskar Vi Er Alla!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Anonym

Hej Sandra!:) Glad påsk på er där borta!! Jag brukar ofta gå in och titta på din blogg. Du skriver bra och har bra bilder. Sen vill man ju se sin lilla syssling Sigge med ;) Tyvärr blir det ju inte så ofta som man träffas längre..

Ni får gärna gå in och titta på min blogg, jag har inte hunnit att skriva så mycket än men ibland ramlar det ner några rader :P

Min blogg är: Maathildaa.blogg.se - Kram från Mathilda (Trawtschenko)<3 Hälsa Sigge & Andreas! :)

2009-04-12 @ 20:22:55
Kommentaren skickades av: Sandra

Hej Mathilda! Så kul att se dig här inne! Allt är bra här nere... Sigge bara växer o växer. Kanske kan vi ses i sommar så ni får träffa er syssling! =) Hoppas att allt är bra med er oxå! Jag lovar att vi framöver ska hålla oss uppdaterade genom din blogg...

Kramar Sandra

2009-04-13 @ 22:18:32
URL: http://mizzlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0