It´s a small world after all...

PUBLICERAT DEN: 2009-04-13 KLOCKAN: 22:49:26

För två, ja snart tre, år sedan var Andreas och jag i Alanya, Turkiet, på semester... Vi bodde ganska bra och började umgås lite med killen i receptionen!
Det visade sig då att han samma sommar träffat en tjej från Kalmar... Vi hade helt plötsligt massor att prata om!
Vi hjälpte honom skriva mess till henne och när vi var tillbaka i Kalmar var vi o lämnade blommor till henne från honom! Hur romantiskt som helst! ;)

Idag var vi ute o gick... Vi tog med en bulle för att gå till parken och mata fåglarna. Sigge tycker nämligen att detta är roligt...
När vi stod där o kastade smulorna hör jag någon komma... Jag tittar upp o ser denna kille komma gående... Han tittar ganska mycket tillbaka... Jag tyckte direkt att jag kände igen honom men kunde inte placera honom!
"Oh My God" säger han då... Andreas tror att han kollar in Sigge o ler bara mot honom....
Men är det inte "Musa" från Turkiet halvviskar jag till Andreas...
"Yes it´s Musa" skriker han då!
Fatta hur liten världen är alltså! Jag kunde först inte tro att detta var sant...
Men sånt är livet!
Nu har han flyttat hit o är fortfarande tillsammans med  tjejen!
Hur kul som helst! :)


Andreas o Musa i Alanya...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0