gift eller ogift, det är frågan...

PUBLICERAT DEN: 2009-04-16 KLOCKAN: 22:23:28
När jag känner mig lite nere så där så går jag in och lyssnar på MY LOVE med Erik från Talang... Jag sa till Andreas att ska vi någonsin gifta oss så ska den spelas där... Men vad är det med killar och giftemål???
Från första stund har jag fått höra att Andreas absolut inte ska gifta sig...
Haha sa jag då... jag ska nog få dig att ändra dig...
Nu har vi fått barn, vilket Andreas inte tycker är samma sak som att gifta sig...
När man fått barn har man väl ändå något gemensamt i resten av sitt liv???? Ja och i 18 år är vi skyldiga att tillsammans uppfostra detta barn!
Varför kan man då inte gifta sig? Om vi nu ändå har barn och "Måste" hålla ihop så LÄNGE!
Okej, jag är beredd att diskutera det sa Andreas idag.
IDAG sa han det, hela 8 år efter att vi träffats första gången...
Hmm... diskutera det! säger jag. Ville du inte för 3-4 år sedan då jag "tjatade" om detta (som Andreas säger att jag gjorde) då kan det lika gärna vara... Nu är jag inte intresserad!
Det räcker med att vi har barn ihop...
Gifta, nä det blir vi nog inte...

MizzLarsson blir det nog för alltid! haha!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Cilla

Attans, det är inte lätt det där med giftemål. Hemma hos oss är vi oense om vilken ordning vi ska göra saker och ting. Andreas vill ha barn först och jag vill gifta mig först.. ingen ger med sig åt något håll så det lär väl sluta med att vi varken får barn eller gifter oss och sitter i skogen som ett gammalt ensamt par. Hehe, hemska tanke! Du ska se att din man tar saken i egna händer en vacker dag och friar till sin underbara sambo! =) Kram på dej

2009-04-17 @ 11:29:18
URL: http://alacilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0