Sigge och Elsa...

PUBLICERAT DEN: 2008-09-24 KLOCKAN: 00:04:00
Sitter nu vid datorn. Vi har lagt in ett nytt Antivirus program och det som i vanliga fall tog en timme att göra tar nu två! Jag blir SÅ ARRRRRRG!!!!! Grr.... Samtidigt har min kära sambo rensat datorn och då plockat bort ett fotoprogram som jag använder när jag ska lägga ut mina bilder här... VA FASEN RÖR INTE DET SOM ÄR MITT!!!!!!!!!!!!!!!! gaaaa! Blir tokig! Så nu kan jag inte göra något roligt med mina bilder längre, om jag inte har något mer outforskat program på datorn förstås! Får väl leta lite!!! Kanske hittar jag något i gömmorna! Haha!

Jaha veckan har börjat bra! Igår hade vi alla mammor på besök här hos oss... Mycket trevligt men tyvärr blir det lite stressat och jag blir förvirrad av allt jag ska göra samtidigt som man har Sigge... Men jag ska inte klaga! Jag sålde ganska bra med Tupperware oxå så nu har jag kommit igång ordentligt! :)
Nästa party blir nu imorgon men då får Sigge vara hemma med pappa!!!!!!

Idag har vi varit och badat. Andreas jobbade natt och kunde därför inte följa med. Alla bebisar fick dyka för första gången och Sigge var jätteduktig! Tyvärr hade jag ju ingen som kunde fota eller filma... =( Det får bli nästa gång! 4 gånger dök vi under Sigge och jag! =) Första gången blev han ju lite snoppen men tyckte att det var helt ok!

Imorgon ska vi till Emma och Alice och kolla hur de bor, ska bli kul! =)

Men först lite bilder från Tupperware Partyt på Öland...

Sigge tyckte att det var så tråkigt så han fick låna Elsas fina gym. tack Elsa!!
Kolla in SIgges nya snygga jeans från H&M!

Sen var vi tvugna att ta lite bilder på Sigge och Elsa ihop!


Om jag tittar på min mamma så tittar du på din...


Hjälp vi glider ner från denna hala soffa!!!!!


Är vi fina så här????

Kommentarer
Kommentaren skickades av: fruljungner

alltså våra älsklingar...vilka gullungar dom är!!

2008-09-24 @ 13:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0