Rulla runt, runt, runt!

PUBLICERAT DEN: 2008-09-25 KLOCKAN: 23:22:40
Idag har Sigge och jag letat presenter till morfar... Hmm... varför ska det vara så svårt? Hade absolut ingen aning om vad vi skulle köpa men tillslut hittade vi något... dock inte så roligt!
Hittade däremot en present till mig själv... men den måste jag nu glömma bort eftersom jag inte fyller förän om 1 vecka lite drygt... Haha!

Har oxå hunnit med att spendera några timmar på måsen idag. Ledsen Emma att jag inte hann se ditt meddelande men vilken tur att du kom ändå... Vi fikade och pratade skit som vanligt... och så torkade jag spyor (det får inte glömmas!)

Idag har jag gjort något elakt mot Sigge... stackars barn han får nog men för livet!
Skulle springa ner i tvättstugan och ville INTE ha med honom ner (han är för tung för att bära 3 trappor bara för att slänga in lite tvätt) så jag la honom på en väldigt mjuk filt i vardagsrummet och såg väldigt noga till att det inte fanns något i närheten som han kunde ta tag i eller sparka till... (han är nämligen expert på att sparka...)
Jag sprang ner, fort som attan... När jag kom tillbaka till trapphuset (typ 3 min senare) hör jag någon gallskrika. Jag sprang allt vad jag kunde upp och när jag kom in såg jag en liten Sigge liggandes på magen utanför filten! Han har nu alltså lyckats vända runt utan hjälp och var väl så himla förvånad själv att han var tvungen att skrika! Han hade INTE slagit sig om någon tror det... Det fanns nämligen ingenting i hans närhet som kunde få det att göra ont på honom!
Nämen fatta, han kommer runt nu... Stackars liten, han blev väl förskräkt när han insåg att han låg på magen och inget kunde göra!
Sen har han iaf stolt visat upp för alla vad han har lärt sig. I soffan på Måsen vände han runt så att alla mammor fick se och här hemma har han vissat pappa sina färdigheter många gånger om idag! Jag har tom lyckats få det några gånger på film! :)
Vilken duktig kille vi har va??

Imorgon ska vi till farmor och farfar! Ska bli skoj!

Sov gott.

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Emma

Jag fick sms av Ida sedan så det var lugnt! Verkligen duktig kille ni har!

2008-09-26 @ 08:22:43
URL: http://frokenkihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0