och så var lördagen över...

PUBLICERAT DEN: 2008-09-20 KLOCKAN: 23:18:06
... den oxå! Fy fasen vad tiden går... Dagarna bara rullar iväg och inte kommer jag ihåg vad jag gjort!
Andreas fick jobb över helgen så han var iväg igår kväll, kul -NOT! Och så fick han jobb nu ikväll, kul -NOT och så ska han jobba hela dagen imorgon.... Ja, jag tror att ni fattar... FY FASEN SÅ TRIST!!!!!!!!!!!!!!

Idag har  vi varit på infomöte angående ombildning till ev. bostadsrätt av vårt boende... Det lät ganska så intressant men saken är den att man måste väl bo kvar här ett tag om man går och köper lägenheten och det är väl inte jättespännande i en tvåa när Sigge blir lite större tycker jag!!!!!!!! Ok, en JÄTTESTOR tvåa men ändå en tvåa... Vi får väl se det har ju inte gått igenom ännu!
Sen var vi en sväng nere på stan. New Yorker har öppnat nere i köpcentret + andra affärer, mycket trevligt! =) Det blir nog fint där när det är klart! Åh vad jag vill shoppa! =)

I eftermiddag har vi (jag) dammsugit, tvättat, torkat massa spyor (från Sigge) och bakat till mina gäster som kommer på måndag! Dock hann jag inte allt så det blir fortsättning imorgon!
Dax att krypa ner, det är ju en dag imorgon oxå...

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0