Många partyn på samma dag!

PUBLICERAT DEN: 2008-09-24 KLOCKAN: 22:45:11
Idag har vi (jag och Sigge) varit iväg på Mary Kay party. Ville egentligen ha en hel del produkter MEN köpte faktiskt ingenting (Andreas tror mig INTE!). Kände inte att det var för min plånbok tyvärr!
Var hos Emma och Elsa (som hade partyt) och det var mycket trevligt! Tack för mycket god fika!

Ikväll har jag själv varit iväg och jobbat. Haft ett plastparty hos en av mina favorit värdinnor och bra gick det... Har nu sålt för  ca 10400:- denna vecka och än är inte veckan slut! Jag har ett party till på söndag! =) Kommer nu slå mina gamla rekord som låg på strax under 11000:- på en vecka! Jippi!!!!!! :) Det blir lite pengar i plånboken! ÄNTLIGEN!

Imorgon ska Sigge och jag ta en sväng på stan. Ska handla en paket till morfar som fyller år på fredag och en paket till min kompis Annie som fyllde i lördags! Sen blir det nog en sväng till Måsen oxå!

Dax att lägga sig, Sigge kallar!

Sov gott.

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Emma och Alice

Tack själva!

Vilken tid ska ni till Måsen? Jag missade att ni pratade om det!

2008-09-25 @ 07:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0