Har glömt berätta...

PUBLICERAT DEN: 2008-10-27 KLOCKAN: 23:15:47
...att torsdag och fredag natt var för jäkliga! Speciellt torsdagsnatten!
Sigge vaknade typ vi 01.00 och jag låg vaken med honom i ungefär 1 timme. (hade stenhård koll på klockan...) efter det tröttnade jag och vi fick väcka Andreas. Sigge skulle nämligen INTE sova. Han låg och "pruttade" med munnen, sparkade med benen o slog med armarna... så var det Andreas tur att försöka få honom att sova, men INTE! Vid 03.30 var vi fortfarande vakna. Jag var helt knäckt så till slut tog jag honom och la honom i hans egen säng. Han låg o "pruttade" lite en stund men så somnade han, så somnade jag och vid 08.00 var jag duktig o gick upp... då låg två trötta killar kvar i sängen o sov...

Fredagnatt hände samma sak... inte lika länge dock. Vi la honom tidigare i hans egen säng vilket gjorde att han tillslut somnade...
Som tur är så har det INTE fortsatt!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0