TW Shop!

PUBLICERAT DEN: 2008-11-28 KLOCKAN: 21:24:28
Nja... lite för entusiastisk var jag nog när det gäller den där shoppen på Öland! Haha! Det var ju faktiskt fredag idag och inte alls mycket folk i köpcentret! Jag som stod och sålde 10-12.30 fick inte mycket sålt...
Inget alls rättare sagt! Haha!
Däremot fick jag in en ny bokning... Det är ju ganska bra iaf!
Vet dock att Becky som jag stod med sålde några på eftermiddagen!!!

Sigge var med hela tiden. Han var förjäkla go... Himla duktig och klagade inta alls många gånger. Han är så himla häftig Sigge... han gillar ju uppmärksamhet... och när han inte får det så börjar han liksom hosta... hosta på ett speciellt sett... inte hosta som man gör om man är förkyld eller har något i halsen utan "snälla ge mig uppmärksamhet" hosta! Så gulligt! Jag hör det direkt och fattar vad han vill... =)

Sen har jag varit iväg och träffat min nya kontaktperson... eller nu blev det kanske lite fel... den personen som jag ska vara kontaktperson åt var jag och träffade idag, eller var det samma sak???? Hmm...
Ja i vilket fall en mycket trevlig person som jag hoppas att det kommer gå bra att träffa! =) Familjen (som jag också träffade) verkar helt super! =)

Andreas är iväg och jobbar igen... han får jobb hela tiden, han gör ju fasen inget annat nu för tiden. Men SNART kommer han hem! Skönt. Slipper sova ensam inatt... Eller ensam, så dum jag är... Sigge ligger faktiskt alltid brevid mig, inte alls illa pinkat!
Men det är skönt att ha honom hemma om nätterna...

Får väl gå ut o kolla vad som händer i Idol... Vem åker ut???
Så himla tråkigt att se nu för tiden. De bästa är ju ändå aldrig kvar till slutet... inte denna omgång i vilket fall.
Fast 3 bra är kvar och en kass... ni får gissa själva vem jag tycker är kass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0