Stöd Kampen mot Bröstcancer!

PUBLICERAT DEN: 2008-11-27 KLOCKAN: 12:03:52
Tupperware lanserar nu en specialutgåva av SandwichBox i cerise för att stödja bröstcancerforskningen.

Köp SandwichBox under veckorna 48-49 för 159:-
När du köper en Sandwichbox stödjer du, i samarbete med Tupperware, fonden "A race against breast cancer" med 20:-

Boxen kan användas som sandwichBox men har givetvis många fler användningsområden än så! Jag använder min box för scrapbooking saker. Saxar, små limstift, band, die cuts, stämplar, klistermärken och vad allt nu heter.
Boxen kan givetvis användas till det mesta... Varför inte som smyckesskrin, till pärlor, sybehör, pengar och/eller som fiskelåda.
Facken är i olka storlekar (4 fack, 3 storlekar) Innehållet kan inte flytta sig till något annat fack.
Den perfekta julklappen!!!


Jag har bestämt mig för att sälja åtminstone TIO (10) Sandwichboxar under dessa två veckor och då med hjälp av/tack vare mina köpare bidraga med TVÅHUNDRA (200:-) till fonden.
Snälla HJÄLP MIG ATT HJÄLPA!!!!


Jag har nu i veckan haft 1 st Tupperware demo där jag sålde 1 styck SandwichBox, alltså NIO (9) to go!!!!
Ikväll har jag ytterligare en demo och lovar efter den att uppdatera er om min försäljning av denna rosa Sandwichbox!

Vid intresse maila eller smsa mig. Bor ni i närheten levererar jag den till er . behöver den skickas delar vi på frakten!
Tack för att du är med och hjälper!!!!

I helgen kommer vi även stå och sälja denna box på ÖLANDS Köpstad. Jag finns där fredag förmiddag samt söndag eftermiddag! Kanske syns vi där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0