Sigge 6 månader

PUBLICERAT DEN: 2008-11-29 KLOCKAN: 23:42:52
Idag blev Sigge 6 månader... Det firade vi genom att bara ta det lugnt. Var på en prommenad upp till maxi och Siba för att hämta lite foto. Passade på att hälsa på hos moster Andrea och Martin på vägen hem!
Där fick vi god fika! =) Och de tre pojkarna busade för fullt!
På onsdag ska moster Andrea vara lite barnvakt åt Sigge. Första gången vi lämnar bort honom...
Eller nä nu ljuger vi för de hade ju honom när vi var på möte angående vår bostad! Ok så andra gången blir de...

Ikväll har pappa varit iväg o jobbat igen... Han är aldrig hemma nu för tiden. Man kan nästan tro att han ute o gör annat! Haha! Nä skämt o sido! Jag tro på honom... och om inte får jag väl kolla lönelappen när den kommer! haha!

Pappa o Sigge på 6 månaders dagen!

Sigges kläder kommer från Cubus och var en present från Mammas moster Agneta och Ingvar! Tack, tack!
(OBS! Byxorna är inte förkorta de har bara råkat åka upp endel...)

Sov gott.

Kommentarer
Kommentaren skickades av: fruljungner

jösses va stor han har blivit! :-)

2008-11-30 @ 09:14:20
Kommentaren skickades av: Sandra

Hoppas du inte menar pappan:)

Andreas

2008-11-30 @ 12:03:54
URL: http://mizzlarsson.blogg.se/
Kommentaren skickades av: Andrea

Det glömde jag helt bort va det var för datum igår. Grattis Sigge i efterskott. Jag lovar att du ska få många julklappar :)

2008-11-30 @ 16:25:38
Kommentaren skickades av: fruljungner

jo jag menar pappan, jösses han är stor han.......hihi näää sigge såklart!

2008-11-30 @ 18:36:42
Kommentaren skickades av: Evelina

AW va söt !

2009-02-12 @ 22:39:09
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0