Så får ni lära känna mig lite...

PUBLICERAT DEN: 2008-11-22 KLOCKAN: 22:56:37
Hade fått såna här frågor på mailen igen... Istället för att skicka ut till alla vänner så skriver jag svaren här så får ni lära känna mig lite bättre! ;)

Syftet är att vi vänner ska lära känna varandra lite bättre.
Byt bara ut mina svar mot dina och skicka till dina vänner inkl mig...
 
 
1. När gick du upp idag?   
8.30 ringde klockan men har inte riktigt koll på hur många gånger jag varit uppe innan dess... Har slutat räkna!  
2. Pärlor eller Diamanter?
 Diamanter...  a girls best friend, eller?
3. Senaste filmen du såg på bio?
Indiana Jones... haha!
4. Bästa TV program just nu?  
Prison Break ser jag gärna...
5 . Vad åt du till frukost?  
En macka med räkost samtidigt som jag packade Sigges väska... Hmm... var lite sen i morse!
6. Vad är ditt andra namn?
Maria
7. Din favoritmat:
Sushi är skit gott men jag äter det alldeles för sällan!
8. Den maträtt du inte gillar?
Lever och kokt fisk som jag fick på BB ett antal gånger!
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället
Vi lyssnar en del på Astrid Lindgrens barnvisor! =)
10. Vilken bil kör du?
Min bil... (eller mamma o pappas egentligen!) En liten opel! 
11. Vilken är din Favoritmacka
Den med skagenröra, eller fetaost på!
12. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med
Viktigpetter, skrytmånsen, den avundssjuke och elake! 
13. Vilka är dina favoritkläder?
Jeansen eller thights o någon tröja!
 14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Oj så lyxigt... Har ALLTID velat åka till Jamaica men går bra med någon annan karibisk ö eller en söderhavs ö, Tahiti kanske!!!
15. Favoritklädesbutik?   
MQ  men Gina funkar alltid! 
  16. Vart vill du dra dig tillbaka?
  På en solig strand! Eller hemma i sängen kanske... 
17. Favorittid på dagen?
 Runt 9.30, då brukar Sigge o jag gosa i sängen eller på filtar på golvet!
18. Var är du född?
 Västerviks BB
19. Vilken är din favoritsport att se på? 
 friidrott
20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
-

21. Vem tror du skickar tillbaks först?
-

22. Coca Cola eller Pepsi?  
Pepsi
23. Fotboll eller ishockey??
Ishockey händer det ju mer i... Men Kalmar FF är rätt kul att titta på! Har ju faktiskt varit på fotbolls VM oxå och det var ju rätt kul! ;)
 24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla      
Just nu är jag trött både morgon o kväll
25. Pedikyr eller manikyr?
Inget!!! Sånt lyx är inget för mig... Biter tyvärr på naglarna...
26. Några spännande nyheter att berätta för oss?  
Hmm... som att... jag har vunnit 129 miljoner och tänker bosätta mig på en  strand långt, långt borta för att slippa denna vinter som är på G! Hmm... Nä tyvärr men snart händer det!!!! Jag känner det på mig...
27. Vad ville du bli när du var liten? 
 lärare eller ridskolelärare 
 28. Varit i Afrika?  
Japp... Bott I Liberia, semestrat i Egypten och Marocko!
29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
      Nej!! Har du?
30. Varit med om en bilolycka? 
    Nej, inte vad jag vet...
31. Favoritdag i veckan? 
Det känns just nu som om alla dagar är rätt lika. Men helgen kanske för då slipper Andreas plugga! Dag var det visst! OK, LÖRDAG! =) 
32. Favoritrestaurant? 
 Kama Sushi i Kalmar
33. Favoritblommor?   
Röda o blåa Rosor och Orchideér
34. Favoritsnabbmatsrestaurant?
McDonalds
35. Äger du en cykel?
 Trodde jag alla gjorde!
 36. Vem fick du senaste mailet från?   
  Vet ej, något tråkigt reklam mail! 
37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Hmm... handlar inte ofta på kredit... Men om jag måste välja... hmm... nä, vet ej!
38. Läggdags?
Sent runt 24.
39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till.
 -
40.
Senaste personen du delade en middag med? 
Familjen (Andreas, Sigge, Mamma, Pappa, Andrea o Martin!)
  41. Vad lyssnar du till just nu?  
Andreas som läser dessa dumma frågor högt!  
42. Favoritfärger?
Blå
43. Hur många tatueringar har du?
 Nada!
44. Hur många sänder du det här mailet till?
Ingen
45. Om du vann en miljon vad var det första du skulle köpa?  
 En resa till oss... vill ju bjuda igen alla resor som Andreas bjudit mig på... En krysning i karibien vore inte helt fel!
46. Katt eller Hund!?  
Inget, är allergisk! (Shit så trist jag är...)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0