Precis som blondinbella!

PUBLICERAT DEN: 2008-11-04 KLOCKAN: 23:57:18
Ja alla min kära läsare... (läs familjen, ev släkten och några vänner, dock cirka 40 pers) så har jag tagit mig i kragen och kommit tillbaka. Jag antar att ni har saknat mig (eller mina bilder av Sigge iaf!)
Jag tog en paus i mitt skrivande under slutet av veckan o över helgen... precis som blondinbella gjorde för några veckor sedan... =)
Men nu är jag tillbaka och ni blir inte av med mig så lätt!
Så vad har jag då gjort som varit så viktigt att jag glömt bort att skriva???

1. Jag fixar en julklapp på datorn som tagit år o dar, vilket gjort mig så irriterad att jag inte ville skriva på bloggen efter det för då är det bara negativa saker som skulle skrivas!

2. Vi spenderade helgen i den kungliga huvudstaden. Vi hälsade på hos moster Ulli! Det var kul! Kusin Pontus, som fyllde 15 år (eller fyller i helgen) fick bland annat hockeybiljetter till Djurgården - Frölunda som killarna så glatt gick iväg på... (Pontus, Andreas o Martin)
På lördagkvällen var vi ute på Mongoliskrestaurang o åt gott! mmm...
Men först var det tårta hemma hos Ulli!

På prisextra kan man hitta såna här små söta varelser...


Sigge mycket glad över första besöket hos moster Ulli.


Moster Andrea gillade den Mongoliskarestaurangen...


Sigge likaså...

I förra veckan hade vi lite föräldraträff oxå. Har så fina bilder därifrån...


KÄRLEKEN!!!!

Sigge har förresten en mycket fin body från Snoffs (apa dig!)


Så här kan det se ut när vi träffas!!!! =)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0