Arg som ett bi!

PUBLICERAT DEN: 2008-11-30 KLOCKAN: 21:28:23
Andreas och Sigge kom och hämtade mig på Öland... Vi köpte pizza på nyöppnad pizzaplace i Köpstan! 35:- för pizzan... Det var inte den godaste pizzan jag ätit men för 35 spänn så dög den...

Har väl glömt berätta att jag har gjort bort mig ordentligt... Fast denna gång är det INTE på ett pinsamt sätt utan bara på ett korkat sätt! Hmm... Jag skulle vara smart och fixa mammapenningen för resten av året... detta var i september. Kände att det alltid tar sån tid att fixa det så jag gjorde allt på en och samma gång! MEN när jag kollade på kontot denna månad den 25:e stod det dagersättning 2500:-!!!!  och vad betyder nu detta tänkte jag, som faktiskt brukar få ut lite mer än så...
Hmm... Jo lilla Sandra hade glömt bort att det fanns en månad som hette November... Jag hade "bokat" september, oktober och december... Shit, jag får alltså inte mer pengar denna månad! de pengarna räcker inte ens till min del av månadshyran... Fan, fan, fan, så sur man kan bli på sig själv! Hur lyckas man???
Jag har hela tiden sagt till familjen att det inte blir några julklappar i år för att jag hade CSN på x antal tusen denna månad! Nu BLIR DET VERKLIGEN INGA JULKLAPPAR! TYVÄRR!!!!
Jag hade så himla mycket räkningar oxå denna månad... Hur kan man göra bort sig så? Fick nu plocka pengar på fonder som har gått kasst... Grr...
Jaja man får väl försöka tänka lite positivt... Jag kan ju vara hemma en månad längre nästa år istället! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0