Vecka 39+3

PUBLICERAT DEN: 2008-05-26 KLOCKAN: 10:37:16
Har varit på kontroll idag. Allt var helt som det skulle! Bebisen, som sov när vi gjorde kontrollen, hade 145 hjärtslag/min. Magen hade vuxit lite till och han/hon ligger som han/hon ska där inne!
Vi fick en ny tid till måndag nästa vecka och barnmorskan sa att vi bör räkna med att vi ska dit så att vi slipper bli besvikna om bebisen inte vill komma ut denna vecka!
7% av alla förstföderskor får visst barn på utsatt datum enligt henne, så det är väl inget att räkna med? Även om det skulle vara trevligt att bebisen kommer istället för att gå här hemma och glo!
Det är ingen "jättebebis" där inne sa hon oxå... En 3 kilos... Låter bra... Då kanske jag klarar av att få ut den! Haha! Även om vi skulle gå över tiden trodde hon inte att det skulle bli en 4 kilos bebis, men vem vet???

Känns lite lustigt att bara gå hemma... Även om tiden går så gör jag inte så mycket... Men jag har en hel lista som bör fixas inom kort!

♦ Ringa CSN
♦ Ringa A-kassan
♦ Fixa E-leg
♦ Skicka iväg sålda Traderasaker
♦ Putsa fönster (som är så jäkla skitiga!!)
♦ Plocka upp allmänt!

Bäst att börja så att jag kan bocka av sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0