Varannan natt...

PUBLICERAT DEN: 2008-05-28 KLOCKAN: 15:17:19
... människa verkar jag vara! Varannan natt har jag värkar och varannan är allt frid och fröjd och jag får sova gott! I natt var det sömn som gällde... så då vet vi väl vad som väntar i natt då!!!
Däremot har värkarna börjat komma nu på dagtid oxå, även om de inte håller i sig något längre. Men ryggen får lite "stryk" ibland...
Har hunnit med tandläkaren idag oxå. Det var skönt att fixa till min tand (som gått sönder) innan den lille kommer! Nu måste jag bara fixa en tid till synsam oxå så att jag kan få nya linser... Har bara 2 veckor kvar med dessa och sen får jag använda glasögon om jag inte hinner få nya... Vill INTE, vill INTE. Bäst att ringa dem direkt så att jag inte glömmer bort det!

Nu ska vi strax frosta av frysen oxå. Bäst att göra såna här saker nu när man ändå är "ledig".

Ha en bra onsdag eftermiddag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0