En "redig" soft dag...

PUBLICERAT DEN: 2008-05-23 KLOCKAN: 18:30:12
...har jag haft här idag. Var med Andreas och Daniel nere på skafferiet och åt en jättegod macka under lunchen! Gick sedan lite på stan... Var och handlade lite små prylar till mamma till morsdag, vi får väl se när vi kan lämna dem eftersom vi inte kommer träffas i helgen!
När vi kom hem från stan la vi oss och läste i sängen. Jag köpte med mig KLICK, väldigt sällan jag läser den men kände att jag behövde lite skvaller! Så jag läste om Natascha och hennes tuttar! Sen somnade jag... och Andreas oxå och 2 timmar senare var jag pigg och utvilad! Herre min tid! Faan idag har jag verkligen SOVIT!!!!

Efter en god middag ska vi nu ut på Kalmartravet och sedan tror jag att det blir bio ikväll. Bäst att passa på INNAN bebben dyker upp...

Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Mumari

Tjiho! Var med och fira min nya bloggdesign med en unik tävling där du kan vinna en top!

Välkommen och lycka till!

Kram



http://mumari.se/2008/may/firar-med

2008-05-24 @ 11:21:31
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0