Dax att rensa...

PUBLICERAT DEN: 2008-05-27 KLOCKAN: 12:05:21
God förmiddag! Eller god och god... Jag är så jäkla förkyld och har haft fruktansvärt ont i halsen hela natten så jag känner mig tyvärr inte utvilad! Alltså inte en god förmiddag för min del!
Samtidigt har jag haft värkar halva natten vilket har gjort att jag varit uppe och gått en hel del... Men skönt att känna att det sätter igång iaf! Idag har jag oxå haft värkar från o till och man kan riktigt känna hur den stenhårda magen jobbar... Haha! Jag har sagt det förut, det vore skönt om det vore över nu...

Var riktigt duktig igår och fick det mesta på min lista gjort... Jag har dock INTE tvättat några fönster. Kanske borde göra det! Hmm... men det är ju så trist! Nä ska nog fortsätta plocka bland alla papper jag sparar så att Andreas ser att jag åtminstone gjort något innan han kommer hem från skolan igen! (Har så himla svårt för att slänga saker...)

Ikväll ska vi på föräldraträff oxå! Det kommer vara minst ett par borta då de fick en liten tjeja igår. Men tror jag rätt så är det nog fler som kommer stanna hemma nu när det ÄNTLIGEN börjar närma sig de magiska datumen! Men, men vi får väl se!

Ha en bra dag...

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Jenny

jadu...på lördag är det dax för dig, enligt min plan!! hur känns det??? hihi

2008-05-27 @ 14:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0