Äntligen Fredag

PUBLICERAT DEN: 2008-05-23 KLOCKAN: 10:19:31
Oj, oj, oj vad jag sov länge idag... Eller kanske inte om man jämför med er som är ute i krogsvängen om kvällarna men till 9.35 är INTE ok för mig en fredagmorgon... Men vad jag då lärt mig av detta är att jag är helt SLUT!!! Jag orkar NADA just nu... SÖMN är min stora passion just nu...
Det pinsamma är att Andreas som just nu har en föreläsning är hemma om ca 25min och jag har INTE...
♦ Bäddat sängen
♦ Ätit frukost
♦ Gjort mig iordning

Vad har jag då gjort???
Jo kollat på bloggarna på "mest aktiva listan". Är det verkligen vad jag ska prioritera just nu?? Haha! Nä, men ärligt talat... Man måste väl ändå få ha såna dagar oxå!

Hade tänkt åka och köpa morsdagspresent idag eller åtminstone i helgen... Någon som kan ge förslag på vad man ska köpa???

Ha en bra fredag...

Kommentarer
Kommentaren skickades av: jenny

snälla lilla sandra, du har ju som sagt jobbat heltid fram till nu och vad gör det om du tar dig en riktig sjusovarmorgon?? det gör jag ganska ofta nu....sen finns det ingen tid att vila! sov du!!!

2008-05-23 @ 10:33:28
Kommentaren skickades av: Sara

Visst är det skönt att ha en sådan dag ibland, när man inte gör något vettigt. Så spännande, du har ju inte alls många dagar kvar. Vet ni vem som finns där inne eller kommer det bli en överraskning?

2008-05-23 @ 17:09:46
URL: http://alohomora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0