1 week to go...

PUBLICERAT DEN: 2008-05-22 KLOCKAN: 19:48:07
Då har jag jobbat sista dagen på väldigt länge (tror jag...) om graviditeten inte skulle gå över allt för länge alltså, då kanske jag hoppar in någon dag igen! Annars är jag mycket nöjd med mina arbetsinsatser. Har i stort sett jobbat varje dag sedan jag tog examen trots att jag inte sökt något jobb...
Det roliga är dock att jag fick brev från Arbetsförmedlingen (ett i fredags och ett igår) och jag MÅSTE söka 2 jobb i Karlskrona... Det ena börjar i nästa vecka. Detta trots att de vet att jag är beräknad till nästa vecka! Helsjukt ju! Men men som de vill... Ansökningarna ska ligga på skolorna på måndagmorgon! Jag lovar!!!!

Har precis sett      Den var mycket bra!!! :) Absolut Värd att se!!!

Idag är det EN vecka kvar till beräknat datum... Hur häftigt som helst... Hoppas verkligen att du känner för att komma i nästa vecka lilla vän!!!! Orkar inte gå hemma och vänta...

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Janja

Nu har även jag hittat hit, hade ingen aning om din blogg. Träffade Andreas idag och oj vad spännande det är att det bara är en vecka kvar! Vem vet, den lilla raringen kanske tittar ut tidigare??

2008-05-22 @ 19:57:10
URL: http://passagen.blogg.se/janja-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0