Vi är på gång...

PUBLICERAT DEN: 2008-06-26 KLOCKAN: 19:10:28
Vi är laddade, vi är tända! :) 10365 steg hittills idag! Men då har vi oxå varit ute på prommenad, 2 stycken faktiskt! Först gick vi till BVC på Stensö och vägde lilleman, 3810gram vägde han! Han har nu gått upp 200gr sedan förra veckan och kurvan pekar uppåt! HÄRLIGT! Men jag gör ju inte annat än matar honom heller...
Natten var skitjobbig! Vid 01.30 hade jag fortfarande inte somnat för så fort jag tog bort lilleman från mig så vaknade han och skulle ha mer mat! Andreas låg jämte och snarkade så gott! Sen var jag vaken i stort sett en gång per timma, han gav sig verkligen inte. Skulle ha mat hela tiden (vilket märks idag då han har sovit en hel del!) Vid 05.30 orkade jag inte mer... Andreas nu är det din tur sa jag och så fick han gå o byta blöja! Jag brydde mig inte ens om att lilleman hade kräkts i min säng, jag var alldeles för trött... Men när blöjbytet var färdigt, ja då var det matdax igen! Men sen sov jag oxå till 10.15 idag...

Vår andra promenad gick till bilverkstan... Vi lämnade in bilen igår o nu fungerar den perfekt! Så jag tog lilleman i Baby Björnen, som vi har lånat av vänner, o gick för att hämta den! Och nu har jag kommit på att han gillar babyselen, han somnade nämligen direkt... Så nu har jag haft den på mig ikväll. Sigge har hängt på min mage medan jag har hängt tvätt och diskat!  Att vi inte har gjort detta tidigare! Fast det är lite jobbigt för ryggen...

Middag har jag inte hunnit med idag. Andreas jobbar kväll o kommer först vid 21 så jag måste nog ta tag i det där nu... Men eftersom han äter på jobbet blir det nog något lätt, typ flingor o mjölk! Haha!
Andreas har det lyxigt idag och ska på Tommy Nilsson (han spelar på stan) med jobbet! Jag orkar dock inte gå ner, även om det är himla kul att det händer nåt här i stan! Få gå i nästa vecka istället!

Ha de bra! Kram 

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Cilla

Duktig du är med stegen!

Jag har blivit lite festival- och midsommartjock så är du sugen på en gemensam promme någon dag så ring! =)

Ha en finfin helg. Kramar C!

2008-06-27 @ 09:55:44
URL: http://alacilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0