mat, mat, mat...

PUBLICERAT DEN: 2008-06-12 KLOCKAN: 20:43:55
Idag har vi varit på BVC... Men jag har inte lyckats gå upp i vikt! Jag äter o äter o äter men allt kommer väl ut lika fort! Mamma känner sig frustrerad! Idag har jag nämligen knappt låtit henne lämna soffan, jag vill ha mat hela tiden o ändå går jag inte upp i vikt! Jag fick lite extra "baby semp" idag men det är inte så gott, det kommer i vilket fall upp nästan lika fort som jag får ner det! Till alla er som hört av sig idag... Pappa jobbar... och eftersom jag bara äter o äter så tar sig inte mamma ur soffan så därför har vi låtit det ringa. Mamma får ringa upp någon dag när pappa har tid att ha mig... imorgon kanske! Ska förresten till BVC imorgon oxå, de ska kolla om jag hinner gå upp några gram tills dess! Vi var på föräldraträff igår o jag fick träffa Filippa! Det var roligt o alla var så glada över att vi har kommit! Nu väntar vi bara, och längtar, tills vi får träffa de andra bebisarna som borde komma inom kort! På lördag kommer mina farbröder med familjer, det ska bli roligt att träffa dem för första gången! Jag har visst 2 busiga kusiner som framöver kanske kan lära mig ett och annat! :) Kram Sigge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0