Länge sedan sist...

PUBLICERAT DEN: 2008-06-16 KLOCKAN: 14:43:36
Vill ju försöka uppdatera min blogg varje dag men de senaste dagarna har varit lite köriga! Stackars Sigge har inte mått bra och fått upp allt han ätit. Han har heller inte sovit särskilt bra på dagarna (dessto bättre på nätterna dock!) så jag har inte hunnit sätta mig vid datorn! Nu sover dock Sigge gott och vi får väl se hur länge det fungerar... Samtidigt försöker jag tvätta, eftersom många av hans kläder är helt nerspydda (det luktar inte gott!!!!) men det är inte lätt att tvätta när stugan ligger 3 trappor ner och jag just för tillfället är ensam hemma! Andreas kommer nog väldigt snart och då får jag passa på att springa ner och köra nästa omgång! Ska försöka skriva några rader snart igen!! Ni som undrar om nya bilder... Min kamera har helt lagt av därför har jag inga från denna vecka! Letar nu efter en ny, helt ok kamera, till ett bra pris... Kram Sandra

Kommentarer
Kommentaren skickades av: jennifer

låter riktigt jobbigt!

2008-06-16 @ 14:48:22
URL: http://jannifar.bloggspace.se
Kommentaren skickades av: Sara

Stackars liten. Det verkar vara gott om tvättider hos er, vilken tur. Jag får hoppas att det är så hos oss också när vår lille har anlänt, det kan ju behövas.

2008-06-16 @ 20:32:48
URL: http://alohomora.blogg.se/
Kommentaren skickades av: Sandra

Som tur är brukar morgon tiderna vara lediga!!! Och vi har fått en extra maskin i vår källare, vilket jag uppskattar himla mycket nu! :)

2008-06-17 @ 18:13:45
URL: http://mizzlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0