Hela helgen...

PUBLICERAT DEN: 2008-07-22 KLOCKAN: 21:36:35
Nu var det jättelänge sedan jag var inne och skrev igen! vi har haft fullt upp hela helgen och i början av veckan. Jag tror att vi skrev att vi skulle på travet i fredags. Dit kom pappas moster som är delägare i en häst. Denna häst sprang här på travet i Kalmar och den vann!!! Så mamma och pappa vann lite pengar... Tyvärr vågar de ju inte satsa några stora pengar  så det blev inte förhöjd veckopeng för min del tyvärr!!!!


King of Kings på Kalmartravet...

I lördags sedan kom mina busiga kusiner igen och Edwin o jag bytte fotbollsbilder. Nu börjar det se riktigt bra ut i mitt album... Det var kul att träffa dem igen o nu vågar Issa oxå hålla mig!
På kvällen åkte vi sedan till mammas kompis PETRA på Öland. Det varjättelångt o mina roliga föräldrar som tror att de hittar överallt körde givetvis fel så vi kom himla sent dit! Men det var kul där i alla fall!



mamma och jag på Öland


På söndagen sedan var vi hos farmor o farfar på campingen o det var skönt att bli omhändertagen av dem... Nu har de rest hem o nästa gång får jag träffa dem i  Vimmerby.
På söndagkvällen sen kom mamma o pappas kompisar ÅSA och FREDRIK o de fick träffa mig för första gången... De bor nämligen LÅNGT bort... Västervik heter visst staden, där har jag bara varit när jag låg i mammas mage!!!  De håller på att planera sitt bröllop o därför har vi inte hunnit träffas tidigare. Men på bröllopet ska vi i alla fall och det är den
2 Augusti, det ska bli kul. Mitt allra första bröllop!

På måndagen sedan åkte våra gäster till Öland för att träffa en annan liten Sigge, en helt nyfödd liten kille. Då gick mamma o jag o träffade de andra i föräldragruppen. Denna gång var vi på Byttan i stadsparken o fikade!
Nästa gång vi ses ska vi grilla tillsammans på Boholmarna, det ska bli mysigt!

På måndagkvällen sen var vi givetvis  på KALMAR FF- MALMÖ FF. Och självklart så vann ju Kalmar... med 3-2. Det var en bra första fotbollsmatch för mig!! Och det var så himla mycket folk!!! Det var ju avtackning för Ceasar Santin. Hej då o Lycka till Ceasar!!!



mamma och jag på Kalmar FF - Malmö FF

Idag har jag varit på stan med mamma, Åsa o Fredrik. Vi var på Lindex o mamma hittade några tröjor åt mig på rean!! På eftermiddagen kom det massor med killar o snodde Fredrik... Mamma kallade det för svensexa...
Pappa är visst med där nu ikväll!
Moster Andrea har oxå varit här en stund ikväll. Mamma o hon åt HULKENglass!! Grr....


mamma och jag gosar!


Nu måste jag visst ha en ny blöja! Mamma klagar på att det luktar illa! Sov gott!

Sigge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0