Mycket gnäll -jag vet!

PUBLICERAT DEN: 2008-12-29 KLOCKAN: 21:16:10
i natt var Sigge förjäklig igen... Jag gick och la mig strax efter 23 (sent, jag vet!) 23.30 vaknade Sigge. Då fick han komma och lägga sig hos mig. Han somnade i någon minut, vaknade och skrek, sov, vaknade, skrek osv fram till nästan 01.00. Då var jag helt slut... Gick omkring med honom och sjöng så att han tillslut somnade...
Då fick jag ÄNTLIGEN sova.... Hämtade honom igen runt 03.00 och sen kommer jag inte ihåg mer... Vet att jag bytte blöja runt 04.00 och vid 08.00 var Sigge vaken och redo för en ny dag! Jag var i stort sett död då!
Jag tog med mig Sigge, täcke o kudde ut till vardagsrummet. Hämtade fram massor med leksaker o la mig sedan på golvet o halvsov medan Sigge lekte!
Tyvärr så har vi ett litet skåp med en glasdörr som Sigge ÄLSKAR att slå på, så även idag. Jag var därför tvungen att resa mig o flytta på honom hela tiden... Inser att det är dax att slänga ut skåpet! (trots att det är ganska så nytt)

I natt skrek Sigge väldigt mycket... Han har inte gjort det tidigare. Han skrek Mammammmamma hela tiden även när jag höll honom och kramade honom. Man blir ju lite rädd för att något ska vara fel när man håller honom och han fortsätter gråta och skrika. Men så vaknade han ju pigg o glad som vanligt...
Hoppas verkligen att natten blir bättre, orkar tyvärr inte hur mycket och hur länge som helst...Andreas jobbar ju  i natt igen!

Vill ju försöka sluta amma nattetid men det kommer aldrig funka om jag inte får hjälp... Jag ger upp så lätt eftersom jag är SÅ trött! Någon som har tips på hur man slutar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0