Alone again!

PUBLICERAT DEN: 2008-12-31 KLOCKAN: 15:36:03
Så, då har han lämnat oss igen och vi sitter alldeles ensamma på självaste Nyårsafton Sigge och jag! (Jag tycker inte alls synd om mig själv...)
Han fick jobba tiden som ingen annan ville ha! Mittentiden 16 - 21.30! Skit kul!

Det står en potatisgratäng och en fläskfilé i ugnen som jag ska njuta av! Alldeles ensam! haha!
Vi ska alldeles strax gå o duka snyggt Sigge o jag! och jag har en flaska vin i kylen så det går ingen nöd på mig!
Men nästa gång kan du väl välja en annan tid Andreas???????

Gott Nytt År på er! (men jag antar att vi hörs fler gånger i kväll...)

för er som då tycker lite synd om mig... Jag har blivit medbjuden på fest men tackat nej!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0