Mycket att göra...

PUBLICERAT DEN: 2008-08-27 KLOCKAN: 00:06:43
Idag har det varit en ganska så hektisk dag igen!
Sigge och jag var på möte på simhallen eftersom vi ska börja med babysim nästa vecka. Där fick vi lite info och fick gå en liten rundtur! Det bästa var att Sigge var hungrig när vi kom till simhallen... började gnälla lite och jag tänkte att jag skulle börja med att amma honom! MEN i simhallen fanns det SÅ mycket att titta på... Alla bebisar som var där, alla färger, sen givetvis alla ljud och den ovanliga lukten...
Hjälp vad mycket intryck!
Så han glömde bort att han var hungrig och väntade med att "klaga" tills rundvandringen var över. Givetvis fick han mat så fort vi lämnat hallen och även jag fick en fralla i mig!
Sen tog vi oss en sväng till Öppna Förskolan, där var det sångstund och massor med bebisar var på plats! Det var ganska mysigt förrutom att Sigge var mer intresserad av att titta och känna lite på Leo och hans mamma Mia istället för att höra mig sjunga! Hmm... kanske är inte min sångröst den bästa men det kan han väl ändå inte avgöra vid 3 månader??? Haha!
Efter sångstunden kom Andreas upp som då blev tuppen i hönsgården -enda killen på plats (förrutom pojkbebisar förstårs!)

Sen åkte vi tillsammans hem och städade...
Nä, vi hämtade min bil på verkstan först... En ny generator är nu insatt och min snälla pappa har fått betala! Stackars honom! Tyvärr har jag inte tillräckligt bra mammapenning för att klara av att betala stora utgifter på bilen... Men jag sa nu att det kanske är bättre att sälja den. Jag har inte råd att ha den och det är lite väl lyxigt med 2 bilar när man bor i centrala Kalmar!!!!! Det är bara att vi har haft den ett tag och man blir så fruktansvärt bekväm av sig... =/

Vi åkte iaf hem och städade sen... Vi tvättade, dammsög och städade toaletten. Imorgon ska jag försöka hinna tvätta golven innan Farmor och farfar kommer!

God natt!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: fruljungner

har du fortfarande tupperware? funderar på om jag inte vill va värdinna igen? har du några bra värdinnegåvor?

2008-08-27 @ 08:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0