Pinsammast på länge...

PUBLICERAT DEN: 2008-08-31 KLOCKAN: 22:09:44
Så jag har gjort något pinsamt i helgen... Men jag får väl bjuda på de...
Saken är den att jag under helgen inte haft någon mjölk, till Sigge, i mina tuttar! Mia i min föräldragrupp har en mamma som jobbar på BB... Så jag messade Mia och bad henne höra med hennes mamma om det är normalt att mjölken bara slutar utan anledning! Och skrev typ "Hej! Hur är det? Jag har problem... Har inte längre någon mjölk i mina tuttar, kan du höra med din mamma om detta är normalt"
och sedan la min telefon av... Den börjar bli gammal så den gör det ibland! När jag väl fått igång telefonen igen såg jag att ett meddelande låg i utkorgen och antog att det var just det meddelandet och JA det var de! Men så stod det ANDERS CHEFEN på meddelandet och jag skulle då ta bort det och tryckte istället iväg det!
Så mitt sms om mjölk i tuttarna hamnade hos min "gamla" chef Anders på Resebyrån i Bankeryd! GAAAAAA!!!!

Jag slutade hos honom 2004 men vilken tur att jag känner honom så väl att jag vet att han bara höll på att garva ihjäl sig när han läste detta! Pinsamt pinsamt! Hmm... jag kommer bli trackad så länge jag lever! HAHA!
Men om du nu skulle läsa detta Anders så URSÄKTA för detta sms!!!!!!!!!!!
Och... jag bjuder på det!!!!! =)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Cilla

Hehe, du är för härlig! =) Jag förstår om din gamla chef fick sig ett gott skratt. Man har ju inget val än att bjuda på dig själv. Det ligger i samma pinsamma sfär som när jag skickade till Andreas mamma och hoppades att hon hade fått "kuk igår" istället för "kul igår" på sin 50 årsfest. Aj aj vad fel det blir ibland!

Stor krams

2008-09-02 @ 10:18:15
URL: http://alacilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0