Vi älska Kalma...

PUBLICERAT DEN: 2008-04-23 KLOCKAN: 22:06:32
Då har ännu en dag gått... En fullspeckad sådan! Jobbade hela dagen (stängde t.o.m) Hann sedan med en fika med föräldragruppen innan det var dax att besöka skansen och se Henke Larsson möta KFF! Äntligen en fartfylld match... För mig (som inte är så jätte intresserad av fotboll) var det faktiskt en mycket bra match! Jag vill ju att det ska hända nåt typ hela tiden för att inte tröttna! Tyvärr så var klantiga fröken Larsson framme i halvlek... Fastnade med benet i en av stolarna framför och höll på att slå över. Som tur var stod det en kille framför som fick mig över sig... (vi ramlade som tur var inte omkull!) Jag fick lite panik pga magen och skrapade upp mina stackars smalben! Varför ska jag vara så stor och klumpig????? Nu ska jag ta hand om mina stackars ben innan det är dax att sova.

Matchen då? Jo den slutade 4-2 till KFF som nu drygar ut ledningen! JUHU!!!!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: hilda

men hjälp...ta det lugnt nu sandra haha.

2008-04-24 @ 14:43:04
URL: http://molnina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0