Varför SÅ Stor???

PUBLICERAT DEN: 2008-04-28 KLOCKAN: 19:04:13
Fick tyvärr inget jobb idag. Det är ganska segt att vara lärarvikarie och aldrig veta från dag till dag om det finns jobb att få eller ej. Däremot fick jag till hela nästa vecka och det känns himla bra. Då vet jag att det åtminstone kommer in några kronor på kontot i juni månad! Sen vet jag ju inte om jag klarar av att jobba så mycket mer... Men jag får ta dag för dag o det är helt ok för mig!
Fick hålla mig borta idag oxå då Andreas skulle plugga det sista inför tentan imorgon. Jag spenderade typ 1,5timme på City Gross... Andreas sa efteråt att det inte är säkert att han släpper iväg mig ensam igen då jag kommer hem med saker som absolut inte fanns med på inköpslistan! HAHA! Gissa vad det var jag kom hem med???!!!!

Iaf så är det skit jobbigt att storhandla i en sån STOR butik som CG. För det första så hittar man ju inte så därför tar det typ 1,5timme att promenera i lugn takt genom affären, det man ska ha ligger ju oftast bland hyllorna längst in i affären! Annars så var det rätt trevligt där idag, typ inget folk och mycket skit att titta på! HAha! Dock har jag ett ganska så stort problem med dagens mataffärer! Något som jag har funderat på ganska länge och som någon kanske kan lösa åt mig... Varför har de gjort kundvagnarna SÅ ENORMA???? Hilda, du vet säkert!!!!????

För det första, vi är endast 2 i vår lilla familj (än så länge) och när vi STORHANDLAR rymmer vi typ en  hundradel av hela vagnen...  Vi behöver INTE ha en så lång vagn och heller inte så djup. Idag trodde jag att jag skulle slå över när jag skulle lägga i mina varor i vagnen. Eftersom jag nu har en ganska så stor mage i vägen så får jag liksom kliva upp på underredet på vagnen för att lägga i saker för att den (magen) ska tycka att det är behagligt... Flera gånger kändes det väldigt obekvämt, som om djupet aldrig skulle ta slut och jag skulle tippa över kanten...  För det andra så går ju dessa enorma vagnar heller inte att styra, man får ju tyvärr ta i för kung och fosterland och min shoppingtur blir liksom ett helt träningspass! Shit vad sjukt det måste se ut!!!!
Nä, tillbaka med de vanliga vagnarna tack!! Hur många vi än blir i vår familj så kommer vi ALDRIG att kunna fylla dessa enorma kundvagnar. Korgarna med hjul på tänker ni kanske då... jo, de är faktiskt jätte bra men man få ju inte plats med så mycket i dem... Nog om affärerna!

Imorgon ska vi gå och lyssna på vår lilla bebis. Förhoppningsvis ska hon/han ha fixerat sig oxå, men det kändes inte som det idag men hoppas, hoppas!!!!

Så vad var det jag kom hem med från CG????? Nu är ni allt bra nyfikna va???
 Jo ok då jag lovar skriva det... KFF ÄR BÄST skivan!!!! Så bebis och mamma har lyssnat på den några gånger nu! Jag kan ju inte bara tillåta Andreas att sjunga Djurgårdsvisor för honom/henne hela tiden! Nä, in med lite                 ♥ KFF är bäst, KFF är bäst! ♥

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0