Söndag eftermiddag!

PUBLICERAT DEN: 2008-04-27 KLOCKAN: 15:50:56
Jaha då var det söndag eftermiddag och helgen är i stort sett över. Så vad har hänt? Vad har jag gjort? Jag som hade en sån fin lång lista på allt som skulle göras! Haha!
Jo, jag har deklarerat (är dock inte helt färdig), sett filmen (den var inte direkt någon höjdare, men helt ok!). Jag har också hunnit besöka Andrea och Martin, fick så goda mackor där, tack, tack!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Jag har försökt (iaf idag) att hålla mig borta från Andreas men är man en mkt pratsjuk människa så kan det vara lite svårt ibland! =/ Och så får jag skit för att jag inte är tyst... trots att han faktiskt svarar på alla mina frågor och kommentarer.
Har inte orkat städa toan än men tänkte att det kanske är dax att ta tag i det nu eftersom jag ändå måste hålla mig tyst o borta en stund till...
Jag har heller inte kollat in grannen (mer än på tvn) Hade ju glömt att de skulle till Ellosland och inte alls spela i Kalmar i helgen!!!! Åh vilken tråkig match det var... =(  Eller egentligen, för min del, var den helt ok jag hann ju deklarera samtidigt! Så intresserad var jag! HAHA!

Idag har jag gjort så många roliga och fina fynd på tradera. Jag vet Cissi man ska inte köpa så mycket kläder innan bebisen kommit men det är för svårt för att låta bli! Helt nya och mycket fina kläder har jag iaf köpt från Sagoboden! det ska bli så kul att få hem dem... LÄNGTAR!!!!!

Dax att leta upp skurmedel och trasor... Se upp alla dammråttor, här kommer städpatrullen!!!!!!!!!

Kram på er!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Cilla

Jag förlåter dig för dina inköp av bäbiskläder, förstår att det är lockande.. bara det finns lite finfina plagg kvar som vi andra kan köpa åt er när det väl är dags ;) Kram på dej!

2008-04-28 @ 09:18:12
URL: http://blogg.passagen.se/cillaan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0