Som en STOR klumpig elefant...

PUBLICERAT DEN: 2008-04-11 KLOCKAN: 15:09:35
... känner jag mig just nu!     Är det någon som har erfarenhet av graviditet och vatten i kroppen? Mina fötter är svullna som... ja, jag vet inte riktigt vad! Det känns just nu som jag bär omkring på hur mycket som helst! Vaderna  och fötterna lever liksom ett eget liv... Jag har köpt stödstrumpor och använder dem så mycket jag bara kan men svullnaden försvinner inte. Ska den det eller ej? Ska det vara så här resten av graviditeten nu eller? Jag har skrivit det förr... jag ska verkligen inte klaga för detta är mitt första riktiga "problem" under mina 7 månader som gravid men visst känns det lite obehagligt att ha jätte feta fötter och inte längre känna sina ankeknölar...
Någon som är expert på detta område?????

Kommentarer
Kommentaren skickades av: sara Andersson

hejhej, kolla gärna in min blogg:)

2008-04-11 @ 15:15:22
URL: http://youngwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0