PÅ KONTROLL...

PUBLICERAT DEN: 2008-04-14 KLOCKAN: 20:17:07
Idag har vi varit iväg på kontroll. Allt såg bra ut, förrutom min vikt! Haha! på 2 veckor har jag gått upp 4kg!
Fatta 4KILO! 4kilo vatten i fötter och vader måste det vara eftersom jag inte märker något på mina kläder... Visst magen hade vuxit 2 cm oxå men det är ju inga 4kilo extra där inte! Jag som hela min graviditet varit så stolt och sagt "jag har bara gått upp 5kg" och senare "bara 10kg" och nu har jag då lagt på mig HELA 15kg! Helt sjukt ju! Vi har 6,5 veckor kvar oxå innan bebben kommer ut, vilket betyder säkert 10kilo till. HJÄLP MIG!!!! Vem vet, kanske väger jag 100kilo innan det är över! Haha! Det blir verkligen till att promenera i sommar, hoppas bara det blir fint väder!!!!!
Bebisen verkade iaf må bra och det är väl det som är huvudsaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0