Monday afternoon...

PUBLICERAT DEN: 2008-04-21 KLOCKAN: 14:29:12
Idag har jag varit "ledig" och tagit det lite lugnare än vanligt! Ledig och ledig... Jag har faktiskt ringt runt till alla skolor som sökt mig, varit på försäkringskassan och fixat med alla papper som skulle in innan bebisen kommer, deklarerat (nästan helt klar!), lagat lunch till sambon och betalat några räkningar! Tycker faktiskt att det är ganska så full rulle på mig även om jag inte är och jobbar...
Har också hittat en super bra sida på bebiskläder på nätet så jag har suttit här och blivit helt frälst i alla dessa små sparkbyxor och bodys... Bör väl inte köpa så mycket innan bebisen kommer, men hur ska man kunna låta bli? Det är ju Disney hit och Mumin dit... Alldeles för söta för att jag ska missa dessa....

Dax att fixa nästa ärende...

Kommentarer
Kommentaren skickades av: hilda

hej...alltså vad roligt att du har en blogg..det har ju jag med. Alltså det inlägger du skrev med att du blev kallad björn var helt hysteriskt roligt haha..jag skrattade högt haha...dock förstår ja att det inte är kul att bli kallad det..hade det varit ja har det nog blivit en blåtira haha..kramar Hilda

2008-04-22 @ 16:53:33
URL: http://molnina.blogg.se
Kommentaren skickades av: Cilla

Bebiskläder är en farlig fälla kan jag tänka mej! Men du får vänta tills bäbis tittar ut med att handla, och med all säkerhet kommer människor runt omkring dig vilja handla kläder till den lille! Roligt att hitta din blogg dessutom!

Kramar på dej!

2008-04-22 @ 20:40:24
URL: http://blogg.passagen.se/cillaan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0