HJÄLP! En Björn, en björn!!!!

PUBLICERAT DEN: 2008-04-12 KLOCKAN: 11:31:16
Efter ett av alla toabesök jag gör som gravid under en och samma natt smög jag tillbaka till sängen för att inte väcka min kära sambo! Med en stor klumpig gravidmage kan det ibland vara svårt att inta den ställning man sover bäst i. Jag ställde mig därför på alla 4 och skulle precis lägga mig ner när min sambo vaknade och skrek
"Hjälp en björn, en björn..."
Hmm... jag kunde inget annat än att skratta men det är faktiskt INTE roligt att bli kallad björn när man är i 7:e nästan 8:e månaden! Jäkla karl alltså!!!!!!!!!!!!!!!! Ibland skulle det faktiskt kännas riktigt bra om man kunde byta kropp så att han kunde få känna på hur det känns att vara gravid och bli kallad för en stor björn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0