.....................................................................................................

PUBLICERAT DEN: 2008-04-20 KLOCKAN: 22:04:17
Är det någon som kan tyda drömmar? Hade en så hemsk dröm i natt där alla mina kompisar dog... Ursh, jag ville bara vakna. Har bara hört av mina gravida kompisar att det är vanligt att drömma om sex annars... Men det gör tyvärr inte jag! Varför inte??? Haha!
Har haft en bra och lugn helg med familjen hemma i Vimmerby. Mamma har nu stickat färdigt Djurgårds kläderna som blev mycket fina och Andreas gillar dem verkligen! Borde ha tagit ett kort på dem, får göra det nästa gång... Hoppas bara att bebisen blir lika glad över dem! ;)
Mina fötter mår verkligen inte bättre, måste lägga in en bild på de "små" tjockisarna!!! Haha! 
                                                                                                                                                                          image4

♥I tisdags fick en gammal kompis, Ylva, en liten Molly! Ett av de FÅ namn som Andreas
och jag är överens om... Grattis iaf! Jätte roligt! Hoppas att ni mår bra. ♥

Idag tog Kalmar ytterligare 3 poäng, tyvärr hade jag inte tid att gå. Men på onsdag kommer Henke Larsson hit, då har man ju en anledning till att vara på plats!!!! Annars hoppas jag på en lugn och skön vecka!

Ha det så bra!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Jenny

Hej Sandra och grattis till kommande bebisen. Men jag hoppas verkligen att den lille kommer hålla på KFF och inte Djurgården. Jag säger bara: Vem leder ligan!! ;) Kram Jenny

2008-04-26 @ 22:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0