Jag döööör!

PUBLICERAT DEN: 2010-11-08 KLOCKAN: 21:04:36
Första varvet 50-60%
Andra varvet 80-95%
Tredje varvet skulle vara 100% men herre jäklar,
knappt någon ork kvar...
Jag körde o körde o trodde aldrig att varvet skulle ta slut...
Direkt efter passet ville jag bara sjunka ner, stoppa fingrarna i halsen...
kräkas...
Urk!
Jag tog mig in till omklädningsrummet, log mot de som hälsade på mig...
Skulle sedan gå hem...
Tänkte hela tiden "fall inte ihop, fall inte ihop, du har ingen mobil med dig...
Faller du ihop dröjer det länge innan Andreas letar efter dig... Du kommer få ligga
kvar här..."

SHIT! Länge sen jag tog ut mig så mycket...
HEMSKT!

Men nu efteråt känns det bara skönt!!!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Cilla

Vad duktig du är Sandra =) Det är härligt efteråt när man tar ut sig så mycket. Kämpa på!



Kramar

2010-11-09 @ 18:48:52
URL: http://alacilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0