Ny vecka!

PUBLICERAT DEN: 2010-03-15 KLOCKAN: 21:35:27
Nu har helgen gått fort igen.Det känns för tllfället som att det är måndag, fredag jämt...
Veckorna går fort, helgerna ännu fortare!
Melodifestivalen slutade ju bra för en gångs skull. Nr ett och två var två av mina favoriter! =)

Igår hade jag Mia här som höll i "Innerum"party. Trevligt! Och så MYCKET snygga saker...
Tyvärr är det ju som vanligt... folk bangar i sista stund!
Det är så himla tråkigt när de sagt att de ska komma, så står man där med fika och så dyker de inte upp...
Man får ett mess någon timme innan där det står typ " ledsen, jag har fått förhinder".
Hmm... hur många gånger har inte detta hänt???
Alltid ska det vara någon eller några som i detta fall! Trist!
Trots allt skit från mig så köpte mina gäster en hel del så förutom ett belopp att handla för fick jag, eller kommer
jag att få en jättefin picknick korg som tack! Tack för det tjejer! =) 

Ett par jeans på Gina har jag också hunnit inhandla i helgen. När jag fyllde år fick jag ett presentkort från mammagruppen och nu kom det till användning! Utmärkt! =) och jag är nöjd!

och vad händer då denna vecka?
Hmm... jo jag ska jobba heltid, ha ett TupperwareParty, gå på en träff på lagret och gå på personalfest på fredag. Då ska vi först dansa Afrikanskdans, vilket jag aldrig gjort tidigare, och sedan gå ut o äta gott! =) KUL!

Dax att kolla lite på Hollywoodfruarna innan läggdax!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0