Hjälp mig!

PUBLICERAT DEN: 2010-03-02 KLOCKAN: 21:40:15
Vad göra?

Mitt barn har gått från att vara världens sötaste lugnaste lilla pojken
till att bli ett monster.(världens sötaste monster -men ändå ett monster!)
Vi har gnäll o tjat o gråt i stort sett varje dag.
När han inte får som han vill lägger han sig på rygg och sparkar med benen i luften.
Krokodiltårarna trillar ner för hans kinder.
Om man lyckas avleda honom när han ligger där på golvet o sprattlar så kan han vända
och bli hur "go" som helst! Om inte får han ligga där o skrika!
Kvällarna är jobbiga! Han ska inte längre sova (om han inte är helt dödstrött)
Då skriker han o jag är rädd att grannarna ska tro att vi misshandlar honom!
Morgonen är jobbig! Då ska han inte klä på sig.
Att ta på eller av en tröja kan bli ett jättegräl...
Tyvärr slutar det ofta med att jag håller på att stressa ihjäl!
Och det är väl detta han märker kanske!?

Min lilla pojke är inte fyllda 2 år ännu. Ska det vara så här nu? Varje dag?
Hur länge? Tills 3års trotsen tar över!?

Åh GODE GUD, hjälp mej!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Andreas

Tänk på mig då, förut hade jag bara en som var envis och tjurig nu har jag två:)

2010-03-03 @ 09:18:14
Kommentaren skickades av: fruljungner

bara härda sandra och försök hålla på den uppfostran ni tror på. en trotsperiod är normalt och elsa är inne i sin andra redan, men jag känner att den börjar släppa.

2010-03-04 @ 19:58:29
Kommentaren skickades av: S

Tack för den du! Om jag inte minns helt fel så har även jag 2 envisa människor att tacklas med var eviga dag!

2010-03-04 @ 20:29:05
URL: http://mizzlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0