Fixa och dona...

PUBLICERAT DEN: 2010-04-26 KLOCKAN: 22:07:16

Varit på 40 års kalas √
Storstädat lägenheten √
Haft visning av lägenheten √
Deklarerat - ännu inte klar
Fixat Tupperware demo till torsdag - ännu inte klar
fixat alla uppgifter på jobbet -ännu inte klar

Dock har jag gjort lite på alla punkter, vilket är ganska så bra av mig.
Ska bara kolla genom  TupperwarePartyt och packa väskan igen så är det klart!
Jobbet får jag ta imorgon eftermiddag och deklarationen ska fixas nu...

Men jag har varit på 40 års kalas hos farbror Nicke.
GRATTIS NICKE (i långt efterskott!)
Där var det god mat, god dryck och trevligt sällskap...
En mycket trevlig fredagkväll som slutade med att jag somnade på soffan!
SÅ TREVLIG ÄR JAG PÅ FREDAGKVÄLLAR!
Shit så dåligt, men jag var SÅ FRUKTANSVÄRT trött!
Det allra värsta var dock att när vi skulle gå hem vid tolvtiden, hittade jag INTE Sigge.
Han som hade sovit på övervåningen... (och jag på undervåningen)
Det visade sig dock att farmor o farfar tagit med Sigge hem när de gått...
Shit vad rädd jag blev.
Jag somnade iaf gott sen och sov enda till 9.30 (utan att vakna en endaste gång under natten)
Fatta så gott!
Och vilken sovmorgon... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0