Årets 30års fest.

PUBLICERAT DEN: 2009-11-22 KLOCKAN: 20:12:53
Igår var vi på årets fest! (enligt mig)
Hasse, min barndomsvän och hans Emma hade gemensam 30 års fest.
Redan när jag tackade JA till inbjudan tänkte jag att detta skulle bli roligt, men jag hade inga direkt förväntningar
då man inte riktigt hade koll på vilka som skulle komma.
Inte mer än Annie, Carro och hennes Björn.
Sigge lämnades först bort till farmor och farfar i Vimmerby medan vi hade förfest i Storebro (hos mormor o morfar) Förfesten var lugn men med en hel del skvaller om de man inte träffat på hur länge som helst! ;)
Sen bar det av upp till Gillestugan, där festen skulle hållas.
Där väntade två fint dukade långbord och en hel drös med människor!
Både mer och mindre kända ansikten.

(Samtidigt hämtade mormor o morfar Sigge)

Gamla kompisar som man inte hade sett på 10 år... Det var helt sjuk men så jäkla roligt. Efter mycket god mat och frågelek blev det disco och på discogolvet stannade vi sen. I flera timmar.... Värsta träningspasset! Jag vet inte när jag garvade så mycket senast. Det blev mycket åttiotals musik men även lite buggande!
"Boyfriends" som man hade när man var 10 berättade massa gamla minnen och man blev som barn på nytt... Alltså allt var sig likt... Gänget man hängde med då, hamnade man med här... Man tog liksom samma roller igen... fast kanske något mognare denna gång!
Återigen det var så jävla skitkul alltså! Och jag hoppas att vi får göra om det igen vid 35 och kanske 40!!!! =)
Tänk va kul va... att Hasse har kontakt med så många så att vi alla kunde ses igen! Alla utan Andreas som var kvar i Norge...

Delar av "The gang"

We are the best!!!! Annie, jag, Carro och Tompan! :)

Ok, alla hade kanske inte lika roligt som vi... Stackars Andreas o Björn som inte kände några men som då istället fick hänga med varandra...
Om någon som var på festen läser detta så söker jag bilder...
Tog bara 2 kort under hela kvällen och här är det ena...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0